Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα...

   Επιτέλους αρχίσαμε να μπαίνουμε στο πνεύμα των Χριστουγέννων. Όλα τα σπίτια στολίστηκαν με τα χριστουγεννιάτικα δεντράκια και τα πολύχρωμα φωτάκια. Ο ερχομός των Χριστουγέννων, η μικρή ξεκούραση από τη δουλειά η οποία συνοδεύεται και μια μεγάλη κούραση για την προετοιμασία των απαραίτητων γλυκών της εποχής όπως κουραμπιέδες και μελομακάρονα, η αγορά των μικρών και μεγάλων δώρων για όσους γιορτάζουν αλλά και η αναμονή των μικρών παιδιών για τον ερχομό του Αη Βασίλη, όλα αυτά κάνουν την ατμόσφαιρα λίγο μαγική και διαφορετική από την απλή καθημερινότητα που ζούμε. Ας χαρούμε λοιπόν τις τελευταίες μέρες αυτού του χρόνου και ας προσπαθήσουμε να περάσουμε όσο το δυνατόν πιο όμορφα.
  Εγώ από την πλευρά μου έχω μπει για καλά στο κλίμα των Χριστουγέννων καθώς δουλεύω πυρετωδώς για το χριστουγεννιάτικο παζάρι του σχολείου μας στο οποίο θα συμμετέχω επισήμως.Ε ναι λοιπόν, ήρθε λοιπόν η στιγμή να κάνω την πρώτη μου δημοσία εμφάνιση. Γι' αυτό λοιπόν σκέφτηκα να σας δείξω μερικά από τα πράγματα που έχω ετοιμάσει.

Κοσμηματάκια...
Δεν ξέρω τι με έπιασε φέτος με τα ελεφαντάκια αλλά μου άρεσαν πολύ. Απ' ότι διάβασα ένα ελεφαντάκι με την προβοσκίδα γυρισμένη προς τα πάνω, λένε πως προστατεύει το σπιτικό από τα διάφορα κακά… πνεύματα. Εσείς όμως θα το φοράτε και φέρνει τύχη σε σας!
Επίσης δεν θα μπορούσε να λείπει το ρόδι από τη συλλογή μου καθώς επίσης φέρνει τύχη και είναι το απόλυτο χριστουγεννιατικό σύμβολο.
Ματάκια... Α! Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για το κακό μάτι, εγώ πάντως το πιστεύω γι' αυτό και προνοώ. 
Ψαράκια... Είναι λιγάκι εκτός εποχής αλλά και το καλοκαίρι δεν αργεί, πάλι κοντά μας θα είναι.












Χειροποίητοι πλεκτοί γιακάδες...
Ο καιρός κρύωσε ελαφρώς γι' αυτό οι παρακάτω γιακάδες είναι ότι πρέπει.Ζεστοί αλλά και εντυπωσιακοί.


Μάλλινα σκουφάκια...
Τα αγαπημένα σκουφάκια όλων των κοριτσιών. Και εφόσον έρχονται γιορτές πρέπει να λάμψουν και αυτά με τη σειρά τους.







Παιδικές στέκες και κοκαλάκια...
Φέτος σχεδιάσα ένα καινούργιο  διπλό λουλούδι για τις στέκες το οποίο και πιο γεμάτο και πιο εντυπωσιακό.
Τα κορίτσια θα ξετρελαθούν!



Αν σας άρεσαν τα παραπάνω σας περιμένω με χαρά στο χριστουγεννιάτικο παζάρι μας το επόμενο Σάββατο 19 Δεκεμβρίου και ώρα 17.οο΄.
Καλά να περνάτε μέχρι τότε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου